نرم افزار دستیار ویندوز (فارسی) اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار دستیار ویندوز (فارسی)

نرم افزار فارسی دستیار ویندوز یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی ساخته شده توسط وبسایت Download4u.ir است. این نرم افزار با حجم فوق العاده کمی که دارد( 200 کیلوبایت ) امکانات بسیار خوبی را داراست. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار ویرایشگر متن پیشرفته آن می باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- حجم بسیار کم
- فضای کاملا فارسی
- امکان ایجاد، ویرایش و ذخیره متن بصورت پیشرفته
- امکان مدیریت خاموش کردن رایانه
- امکان تغییر تصویر پس زمینه رایانه
- امکان پخش کردن فایل های صوتی
- امکان تغییر زبان صفحه کلید
و...

 

دانلود برنامه

حجم: 311 کیلوبایت


نظرات شما عزیزان:

miladina
ساعت16:48---10 دی 1389
برنامه خوبی بود
تیم های ایرانی کم کم دارن شکل میگیرن اگه اینجوری پیش برن خوبه


علی
ساعت13:32---9 دی 1389
ببین من می خوام با تو تبادل لینک کنم تو اسم وبلاگ من و تو پیوند هایت بنویس من هم اسم وبلاگ تو را تو وبلاگ خودم می نویسم:الان اسم وبلاگ تو توی پیوند های وبلاگ منه .من تا فردا منتظرم وگرنه اسم وبلاگ تو رو از وبلاگم پاک می کنم



www.kamyabonline4.loxblog.com


parvaz
ساعت13:24---9 دی 1389
سلام دوست عزیز
با تشکر از اینکه به رنگین کمونک سر زدید. شما لینک شدید. بازم بهم سر بزن.
موفق و پیروز باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 9 دی 1389برچسب:نرم افزار,فارسی,جالب,

  • ycc

    امیررضا

    ycc

    http://ycc.loxblog.com

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    نرم افزار دستیار ویندوز (فارسی)

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    خوش آمدید با عضویت در وبلاگ میتوانید مطالب خودتون رو با اسم خوتون در وبلاگ ثبت کنید و در نتیجه نام شما در جستجوی گوگل هم ثبت میشه با عضویت در وبلاگ وای سی سی vpn فیلتر شکن و کلی مطالب جالب برای شما ارسال میشود

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )