اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )
.:: Your Adversing Here ::.
 

اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر با Virtual Game Station 1.41

آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
- روش اول :
شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

- روش دوم :
شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

.: ادامه مطلب :.

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007

در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد 2007 را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:دانلود,کتاب,آموزش ورد 2007,آموزش,کتاب,ورد,2007,دانلود,آموزش word 2007,
  • دانلود نرم افزار باز کردن چندین آی دی همزمان در یاهو مسنجر

    این نرم افزار بهترین کرکر موجود در کل جهان برای کرک کردن یاهو مسنجر هست
    و بروی تمامی ورژن های یاهو مسنجر (چه ورژن های فعلی چه ورژن هایی که در آینده قراره بیاد) کار میکنه
    با این برنامه میتونید یاهم مسنجرتون رو چندین بار باز کنید و تو هر کدام یکی از ایدی هاتون رو وارد کنید
    به این ترتیب با چندین آیدی همزمان چت کنید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:لاگین شدن,همزمان,چند آیدی, با هم,دانلود,ابزار,یاهو,
  • دانلود نرم افزار ارسال شکلک های بیشتر در یاهو مسنجر YahooFriend! v1.1.2

    حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف یاهو مسنجر را می شناسید و شاید هم روزانه چندین ساعت از آن برای چت و گفتگو با دوستان خود استفاده می کنید. همانطور که می دانید این نرم افزار علاوه بر امکان برقراری ارتباط میان کاربران عضو سایت یاهو، دارای امکانات فراوان دیگری می باشد. یکی از این امکانات بسیار جالب که اکثر افراد از آن در هنگام چت استفاده می کنند شکلک های کوچکی است که برای درک بهتر احساسات در این نرم افزار قرار گرفته و شما با استفاده از هر کدام از آنها می توانید حس خود را بهتر به دوستانتان ابراز کنید. در پنجره ی چت تعداد محدودی از این انیمشن ها قرار گرفته که البته برخی دیگر از این شکلک ها به صورت مخفی هستند و میتوان با تایپ کد مربوطه به آنها دسترسی داشت.

    نرم افزارYahooFriend!i یک نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد برای کسانی است که دوست دارند از شکلک ها و متن های بیشتری در یاهو مسنجر استفاده کنند. در واقع در این نرم افزار علاوه بر شکلک های مخفی یاهو مسنجر متن هایی به صورت آماده در موضوعات مختلف مانند عشق ، شب بخیر ، سلام ، عصبانیت ، خوشحال بودن ، حیوانات ، درختان و بسیاری از موضوعات دیگر قرار دارد که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید متن و یا شکلک مورد نظرتان را برای دوست خود ارسال کنید. همچنین نیازی نیست که حتمآ دوست شما برای دیدن شکلک ها و متن های آماده این نرم افزار آنرا بر روی ویندوز خود نصب کرده باشد زیرا شکلک ها و متن های آماده طوری طراحی شده اند که تمام کاربران یاهو مسنجر بتوانند آنها را ببینند. علاوه بر این این نرم افزار با تمام ورژن های نرم افزار یاهو مسنجر سازگار بوده و شما می توانید از آن در هر کدام از نسخه های نرم افزار یاهو مسنجر استفاده کنید.
    دانلود نرم افزار و توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود است ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود کتاب آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک

    اگر در محیط کار یا منزل خود با بیشتر از یک کامپیوتر سر و کار دارید، احتمالاً به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک راه بیاندازید. با اتصال کامپیوترها به یکدیگر میتوانید چاپگر را
    بین همه آنها اشتراک بگذارید، از طریق یکی از کامپیوترها که به اینترنت وصل است دیگر کامپیوتر ها را نیز به اینترنت متصل کنید، از هر کامپیوتر به فایلهای کامپیوتر دیگر خود دسترسی داشته باشید و ... در این مقاله کوچک  ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوترها به یکدیگر، انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم. ذکر این نکته باقی است که بخش اصلی مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد.

    نام کتاب: آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک
    نویسنده: محمد علی پور
    فرمت کتاب: PDF
    تعداد صفحات: 9
    برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات سیم کارت Sim Card Data Recovery V3.0.1.5

    سیم کارت های تلفن همراه دارای یک حافظه ای هستند که ظرفیت چندانی ندارد اما اطلاعات مهمی را معمولا در خود نگه داری می کند. اطلاعاتی مانند پیامک های ارسالی و دریافتی ، لیست مخاطبین و لیست تماس ها از جمله مواردی است که در بسیاری از گوشی های موجود در بازار می توان آنها را به دلخواه در حافظه گوشی و یا در سیم کارت ذخیره کرد. تا به اینجا همه چیز ایده آل به نظر می رسد اما اگر اطلاعات خود را که در سیم کارت ذخیره کرده اید از دست بدهید چه خواهید کرد؟ در چنین شرایطی استفاده از نرم افزار Sim Card Data Recovery یکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود. این نرم افزار به سادگی قادر به بازیابی اطلاعات انواع سیم کارت ها است. آخرین ورژن این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    دیدن مکان دوستان روی نقشه

    خدمات نوين و پيشرفته "نقشه مجازي ايرانسل" با نام تجاري "نما" براي اولين‌بار در كشور و به صورت آزمايشي از روز شنبه 11 دي‌ماه در شش كلانشهر تهران، كرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد مقدس به مشتركين ايرانسل ارائه مي‌شود.

    به گزارش ايلنا، اين سرويس مي‌تواند با تشخيص مکان قرارگيري مشترکین در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه ايرانسل، کاربردهای متنوعی را به آنان ارائه كند.

    مشتركين ايرانسل، به کمک این سرویس می‌توانند موقعیت جغرافیایی دوستان خود را معین كرده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهند، بدین صورت که موقعیت دوستان از طریق پیام‌کوتاه (SMS) و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) به مشترك ارسال می‌شود و حتی وي قادر خواهد بود موقعیت‌ها را بر روی نقشه فارسی رصد كند، همچنين مشترك می‌تواند محل قرارگيري خود را مکان‌یابی کرده و از موقعیت فعلی خود در نقشه آگاه شود.

    براي اطلاعات بيشتر و نحوه فعال سازي به ادامه همين مطلب بريد

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 28 دی 1389برچسب:دیدن مکان,دوستان روی,نقشه,ایرانسل,gps,gprs,
  • ترفند جالب و عملی هک پسورد ادمین ویندوز Windows Admin Password Hack

    همانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک مانند Nero بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.

    مزایای این ترفند:

    - اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
    - هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.
    - جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.
    - به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.
    - استفاده ی راحت و آسان.
    - تست شده در ویندوز XP و 2000.
    - و...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار فارسی و جالب خبر چین ارسال ایمیل ناشناس

    خبر چین نام نرم افزار فارسی و بسیار جالبی است که امروز برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار دارای حجم بسیار کم چند کیلوبایتی است و از محیط بسیار ساده ای برخوردار است. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نامه های الکترونیکی خود را بدون ذکر نام فرستنده ارسال کنید. در واقع ایمیل هایی که شما با استفاده از این نرم افزار به دوستان خود می فرستید بدون نام آدرس فرستنده خواهند بود و فردی که ایمیل را دریافت نموده هرگز نمی توانند آدرس فرستنده ایمیل را بیابد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
    توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار پیانو کامپیوتر - Piano FX Studio 4

    نرم افزار Piano FX Studio یک پیانو قدرتمند و ترکیبی از موزیک کیبورد برای کامپیوتر های شخصی است. شما به راحتی می توانید یک موزیک زنده را اجرا و ضبط کنید و این عمل را تنها با کیبورد کامپیوتر یا موس خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به یک پیانو سنتی داشته باشید. رابط کاربری صفحه کلید پیانو به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه و هم خصیصه با یک پیانو حرفه ای سنتی است. خروجی صدا با تولید کیفیت بالا، ۱۲۸ مدل موسیقی واقع گرایانه و آلات مختلف موسیقی، چهار نوت پلی فونیک چند آوایی صدا، ماشین تبل زنی، نمونه ملودی های چندگانه و ضبط آهنگ پیانو ساخته شده و ذخیره آن در قالب فایل از مهمترین کارایی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار در تمام سیستم عامل ها اجرا شده و به صورتی طراحی شده که قابل انعطاف و کار با آن ساده است.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Piano FX Studio v4:
    - پیانو واقعی ۶۴ کلید پیانو و کیبورد ترکیبی
    - خروجی نت پیانو های ۸ گانه موسیقی piano notes
    - خصیصه کامل کیفیت خروجی صدا
    - ۱۲۸ نوع موسیقی و آلات طبل و دنبک
    - قابلیت تغییر زیر و بمی صدا و تنظیم صدا
    - نمونه موسیقی پیانو و ملودی های آماده
    - ۱۰ ماشین طبل جاسازی شده
    - ضبط و ذخیره موزیک با فرمت فایل WAV و MIDI
    - قابل اجرا در تمام سیستم عامل ها با هر کارت صدای استاندارد
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 27 دی 1389برچسب:دانلود,نرم افزار,پیانو,کامپیوتر,- Piano FX Studio 4,
  • نمایش انیمیشن در پس زمینه ویندوز با Interlore Animated Desktop 1.2

    Interlore Animated Desktop نرم افزاری قدرتمند که امکان قرار دادن تم های انیمیشن بر اساس انیمیشن فلش، صفحات اچ تی ام ال، Java applets ،Active X components بر روی میزکار ویندوز شما فراهم می کند. این نرم افزار شامل ابزاری جهت ساخت تم های انیمیشن شخصی می باشد. از میان تم های پیش فرض که جذابیت های خاصی دارند می توان به نمایش ساعت و نمایش وضعیت پردازشگر اشاره نمود.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Interlore Animated Desktop 1.2:
    - نمایش انیمیشن در میزکار شما
    - ایجاد انیمیشن  برای دسکتاپ شما
    - دارای منوی تنظیمات
    - مجموعه ای از تم های متحرک برای دسکتاپ شما
    - مجموعه ای از عکس ها برای دسکتاپ شما
    - پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت های گرافیکی
    - رابط کاربری آسان
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 27 دی 1389برچسب:نمایش,انیمیشن,در پس,زمینه,ویندوز,با Interlore Animated Desktop 1,2,
  • نرم افزار استخراج آیکن از ویندوز و برنامه ها

    اگر آیکن نرم افزار را دیده اید و دوست دارید از آن استفاده کنید. نرم افزار PC Icon Extractor این امکان را به کابر میدهد تا تمامی آیکن نرم افزار های موجود در ویندوز را از داخل فایل های EXE, DLL, DRV, OCX, SCR, VBX, ICL, NI و IL استخراج آیکن و با فرمت های BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS و ICO ذخیره کند. این نرم افزار سودمند از تمامی آیکون های XP Alpha Channel پشتیبانی میکند و به سادگی تمامی آیکون های نیمه شفاف را استخراج و با رنگ ها و سایر مورد نظر شما دخیره می کند.

    خصوصیات نرم افزار آیکن

    • نرم افزار آیکون، آیکون های ویندوز را استخراج و با فرمت های دیگری ذخیره می کند.
    • از 100 در صد آیکون های XP Alpha Channel پشتیبانی می کند.
    • از سایز های مختلف آیکن های پشتیبانی می کند.
    • از آیکون های دو رنگی (2 بیت)، 16 رنگی (4 بیت) سیاه خاکستری (8 بیت) 256 رنگ (8 بیت) True Color (24 بیت) XP Alpha Channel (32 بیت) پشتیبانی می کند.
    • تغییر رنگ در طول استخراج ایجاد نمی شود.
    • برای جستجو و استخراج محدودیت ایجاد کنید.
    • فایل های، فولدرها و درایو های مورد نظر استخراج کنید.
    • از تمام فرمت های ICO, EXE, DLL, DRV, OCX, SCR, VBX, ICL, NI, IL, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA و RAS پشتیبانی می کند.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 25 دی 1389برچسب:نرم افزار,استخراج,آیکن,از ویندوز,و برنامه ها,
  • نرم افزار تبدیل PDF به فایل TXT فارسی e-PDF To Text Converter v2.1 farsi

    برنامه ای برای تبدیل PDF به فایل TXT که فارسی را نیز ساپورت می کند!! به قسمت Setting بروید و گزینه ی UTF-8 را انتخاب کنید و بعد تبدیل کنید. نرم افزاري بسيار سريع و با كاربردي آسان براي تبديل فايل هاي pdf به word با پشتيباني از زبان فارسي با حجم بسيار كم
    با نرم افزار E-PDF To Text Converter ميتوانيد با سرعتي بسيار بالا و دقت فراوان فايل هاي pdf خود را به فايل هاي word تبديل نمائيد, اين نسخه از نرم افزار از زبان فارسي پشتيباني ميكند

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 23 دی 1389برچسب:نرم افزار,تبدیل,PDF,به,فایل,TXT,فارسی,e-PDF To,Text,Converter v2,1,farsi ,
  • فارسی نویس LeoMoon Persian TTT 4.2

    بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزارپرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. 4.2 LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.

    راهنما:
    برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار در محیط های گرافیکی بایستی بصورت زیر عمل نمایید:
    - ابتدا متن مورد نظر خود را توسط برنامه Persian TTT تایپ نمایید.
    - سپس برروی گزینه "کپی" کلیک نمایید.
    - در برنامه موردنظر یکی از فونت هایی را که با حرف لاتین «_F» آغاز می شوند را انتخاب نموده و Paste نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 23 دی 1389برچسب:دانلود,نرم افزار,فارسی نویس, LeoMoon Persian TTT 4,2,
  • دانلود کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه دي ماه - جاوا

    کتاب شگفت انگیز EbooKMagic  كه نسخه دي ماه و جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
    بخش جدید این ماه اشعار:
    شعر هایی از فریدون مشیری، حمید مصدق، فروغ فرخزاد و طنز پرداز خوش ذوق خلیل جوادی
    بخش جدید دیگر این ماه در مورد خواص میوه ها می باشد

    دیگر بخش ها به شرح زیر:
    - پیامک ها
    - عاشقانه
    - فلسفی و عرفانی
    - طنز و سرکاری
    - انگلیسی همراه با ترجمه
    - مناسبتی
    دانستنی ها (اطلاعاتی که باعث افزایش سطح علمی شما دوستان می شود)
    -  آیا می دانستید که روز تولد شما حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است ؟
    - و...
    داستان های کوتاه و پند اموز (10 داستان بسیار زیبا)
    سخنان بزرگان و ضرب المثل ها (سخنان زیبا و گرانبهای دکتر شریعتی در این ماه)

     این کتاب  جاوا می باشد و قابل نصب روی گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و تمام گوشیهایی که ازسیستم عامل جاوا برخوردار می باشند. امیدوارم از این کتاب لذت کافی رو ببرید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 22 دی 1389برچسب:دانلود,کتاب,شگفت,انگیز,EbooKMagic,نسخه,دي,ماه,-,جاوا,
  • کتاب توضیح تصویری از اجزای شبکه

    شبكه‌ مجموعه‌اي‌ از سرويس‌ دهنده‌ها و سرويس‌ گيرنده‌هاي‌ متعددي‌ مي‌باشد كه‌به‌ يكديگر متصل‌ هستند. در اين‌ بين‌ سرويس‌ دهنده‌ها (server) نقش‌ سرويس‌ دهنده‌ و خدمات‌ دهي‌ وسرويس‌ گيرنده‌ها (Client) نقش‌ سرويس‌ گيرنده‌ يا همان‌ مشتري‌ را بازي‌ مي‌كنند. شبكه‌هاي‌ محلي‌: Local Area Network اين‌ نوع‌ شبكه‌ها به‌ شبكه‌هاي(‌ (LAN) معروف‌ هستند. شبكه هاي محلي معمولا ميزبان 2 تا 20كامپيوتر و در غالب Work Group ميباشند. سرعت اين نوع شبكه بسيار زياد است (معمولا 100MB Per Sec) و مي توان حجم داده هاي بالا را در مدت بسيار كم انتقال داد...

    دانلود کتاب در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 21 دی 1389برچسب:دانلود,کتاب,توضیح,تصویری,از,اجزای,شبکه,
  • نرم افزار فارسی و زیبای خاطره نویسی

    نرم افزار کاربردی و مفید خاطره نویسی ، نرم افزاری جدید به زبان فارسی می باشد که شما به وسیله آن می توانید به راحتی خاطرات خود را با سلیقه دلخواه و با فونت و اندازه دلخواه نوشته و هم چنین روی آن عکس بگذراید.این نرم افزار با یک قفل قوی مجهز شده است که می توانید با رمز گذاری بر روی خاطرات خود از دیدن خاطرات خصوصیتان توسط افراد ناشناس خودداری کنید.این نرم افزار توسط یکی از کاربران خوب سایت ، برای ما ارسال شده است و ما آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین شما می توانید نرم افزار های مفیدی که توسط خودتان برنامه نویسی شده است را برای ما ارسال کنید تا ما آن را برای بازدیدکنندگان عزیز منتشر کنیم.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

    امکانات این نرم افزار  :
    - هماهنگی با ویندوزهای xp , vista , se7en
    - افزودن خاطرات با نام های دل خواه
    - افزودن عکس به تعداد دل خواه و تبدیل ان به یک Slide Show در برنامه
    - افزودن تاریخ شمسی و ساعت به صورت خودکار با قابلیت ویرایش
    - افزودن متن دل خواه با قابلیت تغییر فونت ، رنگ متن ، اندازه متن ، چیدمان متن
    - ذخیره خودکار در هر یک دقیقه
    - لیست کردن خاطرات نوشته شده در برنامه در یک صفحه ی جدا گانه
    - ویرایش متن خاطرات نوشته شده
    - حذف خاطرات و تغییر نام آنها
    - قرار دادن رمز عبور برای خاطرات که فایل ها را نیز رمز می دهد (برای امنیت بیشتر از رمز های معتبر استفاده کنید)
    - جستجو گر عبارت در خاطره لود شده
    - چاپ خاطره
    - نصب خودکار چند فونت فارسی توسط برنامه نصب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 20 دی 1389برچسب:نرم افزار,فارسی,و زیبای,خاطره,نویسی,
  • گذاشتن تصوير براي پوشه ها با نرم افزار Fast Folder.JPG v1.7.20.102

    به كمك اين برنامه مي‌توانيد تصاوير موردنظر خود را به‌سادگي و با كشيدن و رها كردن درون اين برنامه به تصويري در اندازه مناسب براي پوشه تبديل كرده و نام آن را نيز به طور خودكار به folder.jpg تغيير دهيد. براي استفاده از اين نرم‌افزار نيز 3 حالت وجود دارد. در صورتي كه يك تصوير را به داخل برنامه منتقل كنيد، آن تصوير به تصوير پوشه تبديل شده و نامگذاري روي آن صورت مي‌گيرد، همچنين در صورتي كه يك پوشه را به نرم‌افزار منتقل كنيد كه فقط حاوي يك تصوير باشد نيز، مانند حالت اول، تصوير موجود در پوشه به عنوان تصوير پوشه انتخاب مي‌شود و تغيير نام و اندازه روي آن صورت مي‌گيرد و در حالت سوم، در صورتي كه پوشه‌اي را كه شامل چندين تصوير است داخل نرم‌افزار بكشيد، ليستي از تصاوير موجود در پوشه به شما نمايش داده مي‌شود تا تصوير مورد نظر را براي اختصاص به پوشه انتخاب كنيد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 20 دی 1389برچسب:گذاشتن,تصوي,براي,پوشه ها,با,نرم,افزار,Fast Folder,JPG v1,7,20,102,
  • نرم افزار فارسی سرگرمی و تفریح در اینترنت مدوسا

    این برنامه کاربردی قادر است تا روزانه آخرین اخبار، مطالب علمی، اطلاعات روز، تصاویر دیدنی، کلیپ های تصویری، موزیک های روز، برنامه های کاربردی، اخبار آی تی، مد و فشن و... را به صورت اتوماتیک برای شما به نمایش در آورد. همچنین شما با استفاده از این برنامه بدون آنکه وارد سایت های مختلف شوید میتوانید مطالب مختلف در تمام زمینه ها را دریافت و مشاهده کنید. با مدوسا دیگر نیازی به گشودن صفحات مختلف اینترنتی و جستجو در میان آنها نیست. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و فقط کافیست آن را نصب و اجرا کنید

    ویژگی های کلی مدوسا:
    - جمع آوری تمام اطلاعاتی که کاربر از اینترنت انتظار دارد.
    - باز شدن اتوماتیک به محض اتصال به اینترنت.
    - نمایش موضوعات به همراه تصویری کوچک که کاربر را از محتوای آن آگاه می سازد.
    - سرعت لود شدن بالای برنامه در مقایسه با یک سایت یا گروه اینترنتی.
    - عدم نیاز به ورود به سایت هایی مثل یاهو برای مشاهده ایمیل ها و کارکرد مستقل آن.
    - ظاهری ساده در عین حال برنامه نویسی قوی.
    - قابلیت اجرا شدن در ویندوز اکس پی، ویستا، سون و ...
    - حجم بسیار کم  و رایگان بودن آن.
    - و ...

    توجه!
    در صورتی که از ویندوز ویستا و سون استفاده می کنید هنگام نصب برنامه پیغامی مبنی بر اجازه دسترسی برنامه به اینترنت را 1 بار مشاهده حواهید کرد که باید گزینه Allow this Program رو انتخاب کنید و برنامه را دوباره اجرا کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 19 دی 1389برچسب:نرم,افزار,فارسی,سرگرمی,و,تفریح,در,اینترنت,مدوسا,
  • دزدیدن عکس ID با Yahoo Avatar Hack

    Yahoo Avatar Hack برنامه ای هست برای دزدیدن عکس آی دی دیگران. با این برنامه بسیار ساده و کم حجم میتوانید عکسی که گوشه آی دی طرفتون یا کل اد لیستتون هست رو بردارید فقط با 1 کلیک این کار انجام میشه

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 17 دی 1389برچسب:دزدیدن,عکس,کنار,آی,دی,دانلود,نرم,افزار,عکس,
  • دانلود فونت دست نویس و نستعلیغ

    فونت دست نویس و نستعلیغ از زیبا ترین فونت ها هستند که در خیلی از مقالات از آنها استفاده میشود و ما امروز برای دانلود برای شما بینندگان گرامی وبلاگ وای سی سی آماده کردیم.

    برای دانلود فونت ها روی عکس آنها کلیک کنید

  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 15 دی 1389برچسب:فونت,دستنویس,دانلود,فونت,نستعلیغ,
  • آموزش آنلاین دروس کامپیوتر

    این بار برای شما کاربران گرامی آموزشی فارسی قرار دادیم که بصورت آنلاین می باشد و نیازی به دانلود ندارد. این آموزش، دارای آموزش های وب،گرافیک،مهارت های ICDL و... می باشد. امیدوارم از این آموزش آنلاین رضایت داشته باشید.

    برای آموزش آنلاین به ادامه مطلب بروید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 13 دی 1389برچسب:,
  • حذف آی دی یاهو از لیست دیگران بصورت آنلاین (بدون اجازه)

    با این سرویس می توانید آی دی یاهوی خود را از لیست دیگر افراد حذف کنید لازم نیست ایشان اجازه دهد، جازه دست شماست! توسط این سرویس سیستم بمدت کمتر از 1 ثانیه به آی دی شما وارد می شود و کدها و توابع مناسب را برای آی دی طرف ارسال کرده و در پایان خارج می شود.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: دو شنبه 12 دی 1389برچسب:,
  • بازی بسیار جذاب و دیدنی و کاملا فارسی اختلاف تصاویر

    همه ما با بازی اختلاف تصویر آشنا هستیم. در این بازی، ۲ تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آن‌دو تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید آن‌ها را تشخیص داده تا بتوانید بازی را کامل کنید. اکنون می‌توانید این بازی جالب و سرگرم‌کننده را به شکل جذاب‌تر درون رایانه خود بازی کنید و از آن لذت ببرید. شما باید مراحل را یک‌به‌یک پشت سر گذاشته تا بازی را به اتمام برسانید.

    ویژگی‌های کلیدی برنامه:
    - بازی جذاب مرحله‌ای
    - قابلیت ثبت رکورد و امتیاز
    - محیط زیبا و فارسی
    - حجم بسیار مناسب
    - اجرا بدون نیاز به نصب
    - کاملا رایگان و بدون محدودیت

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 12 دی 1389برچسب:,
  • دانلود نرم افزار حرفه ای ضبط صدا

    در پست امروز وبلاگ وای سی سی قصد معرفی نرم افزاری را با عنوان Total Recorder داریم که مخصوص ضبط و ویرایش صدا در کامپیوتر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید صدای خود را در کامپیوتر ضبط کنید. همچنین این برنامه قادر است تا صدا های ضبط شده را در فرمت های WMA, MP3, FLAC, Ogg ذخیره کنید بعلاوه با کمک همین نرم افزار میتوان فایل های صوتی ضبط شده را ویرایش نمود که از جمله ابزارهای ویرایش صدا میتوان به بریدن و چسباندن قطعه صدا های ضبط شده اشاره کرد. این برنامه توانایی ضبط صدا با بهترین کیفیت استریو را نیز داراست.

    برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
    - امکان ضبط و ویرایش صدا.
    - امکان پخش صدای ضبط شده در محیط برنامه.
    - قابلیت بریدن و چسباندن فایل های صوتی.
    - قابلیت ضبط صدا با بهترین کیفیت استریو.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 12 دی 1389برچسب:دانلود,نرم,افزار,حرفه,ای,ضبط,صدا,ویرایش,صدا ,
  • ارسال sms رایگان به تمام دنیا

    اگر می خواهید پیامک 100% رایگان از طريق  اينترنت به تمامی اپراتور های داخل کشور و خارج از کشور ارسال کنید باید ابتدا در سایت talksms ثبت نام کنید در همین قسمت آموزش کامل ثبت نام  رو می زارم (من خودم تست کردم 100% جواب میده)

    آموزش در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: 11 دی 1389برچسب:اس ام اس,رایگان,ارسال,
  • نرم افزار دستیار ویندوز (فارسی)


    نرم افزار فارسی دستیار ویندوز یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی ساخته شده توسط وبسایت Download4u.ir است. این نرم افزار با حجم فوق العاده کمی که دارد( 200 کیلوبایت ) امکانات بسیار خوبی را داراست. یکی از امکانات فوق العاده نرم افزار ویرایشگر متن پیشرفته آن می باشد.

    برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
    - حجم بسیار کم
    - فضای کاملا فارسی
    - امکان ایجاد، ویرایش و ذخیره متن بصورت پیشرفته
    - امکان مدیریت خاموش کردن رایانه
    - امکان تغییر تصویر پس زمینه رایانه
    - امکان پخش کردن فایل های صوتی
    - امکان تغییر زبان صفحه کلید
    و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 9 دی 1389برچسب:نرم افزار,فارسی,جالب,
  • کلیک خودکار موس بر روی هر نقطه از صفحه نمایش با RobotSoft Mouse Clicker


    Mouse Clicker نرم افزاری است که بر روی نقاط دلخواه شما به صورت خودکار کلیک می کند. به کمک این نرم افزار دست های شما دیگر آزاد است و زمان شما ذخیره می شود. از این نرم افزار برای کلیک خودکار بر روی هر نقطه از صفحه نمایش می توانید استفاده کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار RobotSoft Mouse Clicker 2.2.4.2:
    - کلیک خودکار بر روی هر نقطه ی دلخواه
    - قابلیت تعریف تعداد کلیک ها
    - پشتیبانی از آخرین نسخه های ویندوز
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 9 دی 1389برچسب:برنامه,خودکار,ماوس,کلیک,
  • نرم افزار خاموش كردن اتوماتيك كامپيوتر پارسه ۳۶۰ ۲.۱

    اگر برنامه پارسه360 سودمند را دريافت كرده باشد حتما برنامه‌اي كه در اين مجموعه با نام برنامه‌ريز خاموشي است را ديده ايد. اين برنامه مي تواند در زمان معين يا بعد از زمان معين سيستم را به حالتهاي: خاموشي، راه اندازي مجدد، بيهوشي، انتظار، خروج از كاربري و خاموش كردن صفحه نمايش و همچنين فعال كردن محافظ صفحه نمايش ببرد. در نگارش 2 اين برنامه دو قابليت ديگر اضافه شده، يكي حالت قفل كه سيستم را به حالت قفل ويندوز مي برد، اين قابليت زماني كاربرد دارد كه حساب كاربري شما داراي رمز عبور باشد و حالت قطع اتصال اينترنت، اين قابليت براي افرادي كاربرد دارد كه با اينترنت DialUp وصل مي شوند، كه مي توان با تنظيم زمان اتصال را قطع كرد.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 8 دی 1389برچسب:خواموش,کردن,خودکار,کامپیوتر,
  • محاسبه خودکار ميزان مصرف اينترنت با MB Timer 2.2.0

    محاسبه خودکار ميزان مصرف اينترنت، هزينه ي اينترنت، هزينه ي تلفن، اطلاعات رد و بدل شده و ... با نرم افزار فارسي و رايگان MB Timer 2.2.0 همه کاربران اينترنت به روشی مقدار استفاده خودشون رو از اينترنت محاسبه ميکنند ، بعضی ها فقط مقدار زمانی که به اينترنت متصل هستند رو محاسبه می کنند و بعضی ها علاوه بر اين مورد مقدار اطلاعات رد و بدل شده و ... اما من قصد دارم برنامه ای رو به شما معرفی کنم به نام MB Timer که علاوه براينکه زمان اتصال فعلی و کل اتصال رو نمايش ميدهد امکانات بسيار زياد ديگری نيز در خودش داره

    قابلیت های برنامه MB Timer 2.2.0 :
    - ثبت زمان و تاریخ شروع و پایان اتصال، نام ویندوز ، یوزر و مدت زمان و هزینه ی تماس
    - شناسایی مقصد تماس
    - محاسبه هزینه تلفن بر اساس مقصد تماس
    - امکان رسم نمودار کل تماس ها و جستجوی جزئیات تماس بطور دقیق
    - سفارشی بودن ظاهر برنامه
    - پشتیبانی کردن دو زبان فارسی و انگلیسی
    - دارا بودن تعرفه های داخل شهری و بین شهری و قابل ویرایش و بروز رسانی بودن آنها
    - قابلیت پسوردگذاری بر روی برنامه و سفارشی کردن درخواست پسورد
    - شمسی بودن کلیه های تاریخ های موجود در برنامه
    - سازماندهی اکانت های موجود در سیستم شما
    - محاسبه هزینه مصرفی از اکانت
    - محاسبه زمان مصرفی از اکانت
    - پشتیبانی کردن از مولتی کارت ها
    - نمایش اطلاعات کامل و دقیق مربوط به هر اکانت (هزینه اکانت ، هزینه مصرفی ، هزینه باقیمانده ، یوزرنیم ، پسورد ، شماره تماس ، مقصد تماس ، مدت اکانت ، زمان مصرفی ، زمان باقیمانده ، اولین تماس ، آخرین تماس ، تعداد تماس ،بیشترین تماس ، مجموع هزینه تلفن از تماس های این اکانت )
    - گزارش گیری از کلیه اکانت های موجود
    - امکان ذخیره جزئیات تماس و بارگذاری آنها در زمان مورد نیاز
    - قطع تماس بعد از مدت زمان مشخص
    - دادن هشدار هنگام نزدیک شدن به پایان زمان یا هزینه اکانت
    - دراپ زون زیبا و مختصر برای نمایش اطلاعات اصلی
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 8 دی 1389برچسب:محاسبه,میزان,هزینه,اینترنت,جالب,
  • کد تلفن شهرهای ایران نگارش 4.0

    برنامه ای حاوی کدتلفن اکثر شهرهای کشورايران ميباشد. این برنامه کم حجم و رایگان حاوی یک بانک اطلاعاتی از کد تلفن شهرهای کشورمان است که قابلیت جستجوی نام شهر یا کد تلفن نیز فراهم می باشد. در این برنامه اطلاعات 673 شهر در بانک اطلاعاتی موجود است و کاربر میتواند اطلاعات جدید را به آن بیفزاید.

    قابليتهاي كليدي نرم افزار کد تلفن شهرهای ایران نگارش 4.0 :
    - اطلاعات بيش از 673 كد تلفن شهرهاي كشور
    - قابليت جستجو بر اساس نام شهر يا كد تلفن
    - قابليت افزودن نام شهر يا استان و كد شهر به نرم افزار
    - داراي محيط ساده و بسيار زيبا
    - و...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: 8 دی 1389برچسب:تلفن,کد,شهر,
  • نــرم افــزار فــارسـی سـلامــت

    آیا وزن شما با قدتان متناسب است؟ آیا ممکن است با وجود اینکه ظاهرا وزن متناسبی نسبت به
    قدتان دارید باز هم در خطر بیماریهای مرتبط با چاقی همچون دیابت و بیماریهای قلبی عروقی قرار داشته باشید؟ تعداد مناسب ضربان قلب شما به هنگام انجام ورزشهای هوازی چیست؟ میزان کالری روزانه مورد نیاز بدن شما چه مقدار است؟
    نرم افزار سلامت قادر است در تمامی موارد فوق شما را کمک کرده و این مالتی مدیا پزشکی با حجم کم و بدون نیاز به نصب ابزاری مفید برای کلیه افراد می باشد این نرم افزار با استفاده از معتبر ترین منابع پزشکی و اطلاعات موجود در سایت مایو کلینیک و پس از مشورت با تنی چند از پزشکان تهیه شده است. این نرم افزار که از چهار قسمت کلی شامل محاسبه درصد چربی تشکیل دهنده بدن، کالری مورد نیاز روزانه، محاسبه تعداد ضربان قلب هدف به هنگام ورزش و اندازه گیری شاخص توده بدنی تشکیل یافته است ابزار مناسبی را جهت افزایش اطلاعات شما درباره تندرستی خود فراهم می آورد. استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار فارسی سلامت:

    - قابلیت محاسبه درصد چربی تشکیل دهنده بدن با وارد نمودن اطلاعات درخواستی
    - قابلیت محاسبه کالری مورد نیاز روزانه
    - دستورات و توصیه های پزشکی موجود در هر بخش از برنامه
    - امکان محاسبه شاخص های توده بدنی یا همان نسبت قد به وزن که یکی از ملاک های سنجش سلامتی است
    - امکان محاسبه تعداد ضربان قلب هدف هنگام ورزش
    - نرم افزار با حجم کم و بدون نیاز به نصب
    - و ...


    استفاده از این نرم افزار به اشخاصی که دچار بیماریهای مزمن همچون دیابت، افزایش فشار خون یا بیماریهای قلبی عروقی هستند توصیه نمی گردد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: 7 دی 1389برچسب:نرم,افزار,فارسی,سلامت,دکتر,
  • رایا جدول Raya Jadval 1.2

    علاقه به حل کردن جدول در بسیاری از افراد وجود دارد. نرم افزار رایا جدول شبیه ساز جدول در رایانه است. شما در زمان بیکاری می توانید درون رایانه جدول حل کنید و از حل کردن آنها لذت ببرید. شما نیز قادرید جدول بسازید و آنها را به اشتراک بگذارید.
    این جمله معروف را هم فراموش نکنید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید...

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Raya Jadval 1.2:
    - محیطی ساده و زیبا
    - حجم بسیار کم
    - 7 نمونه جدول بهمراه نرم افزار
    - امکان ساختن جدول
    - سازگاری با ویندوز XP و Vista
    - عدم نیاز به برنامه های جانبی
    - کاملاً رایگان و بدون محدودیت
    - و ...

    راهنمایی جهت ساخت جدول

    شروع کار: ابتدا وارد برنامه شده و به بخش "ساختن جدول" (Ctrl+N) بروید. روی آیکون "جدول جدید" کلیک کرده و مشخصات مربوطه را کامل کنید.
    تکمیل جدول: این قسمت بخش اصلی ساختن جدول است، لطفا دقت کنید. سوالات بخش افقی و عمودی را بنویسید، فیلدهای سوالات را کامل کنید.شما می توانید جدول را ذخیره کرده و در زمانی دیگر آن را تکمیل نمایید.
    مرحله پایانی: پس از بررسی از صحت سوالات و جواب ها، فیلد سوالات و مشخصات، روی آیکون "ذخیره فایل نهایی" کلیک کنید. برنامه پس از چند لحظه تجزیه و تحلیل ، فایل جدول را تولید می کند.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: 7 دی 1389برچسب:برنامه,نرم,افزار,حل,جدول,
  • با Pivot Stickfigure Animator به راحتی انیمیشن بسازید

    همانگونه که در تیتر اشاره کردیم Pivot Stickfigure Animator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید بدون هیچ گونه مهارتی تصاویر متحرک ساده ای ساخته و ذخیره نمایید . کافیست تا مدل اولیه خود را انتاخب کرده و یا بسازید تا نصف کار تمام شده باشد . نیمه ی باقی مانده نیز تعیین حرکت و ژست های مدل شما خواهد بود که به سادگی کلیک کردن بر روی نقاط متحرک آن خواهد بود . بله به همین سادگی امکان پذیر است که انیمیشن هایی با استفاده از خطوط راست و دایره که حتما تا به حال نمونه هایی از آنها را در وب سایت های اینترنتی دیده اید ، بسازید بدون آنکه تا کنون کلاس های طولانی و پیشرفته آموزش نرم افزارهای پیچیده ای نظیر Adobe Flash را دیده باشید و یا قصد ساخت نمونه هایی شبیه آن را با فتوشاپ داشته باشید . تنها با چند دقیقه صرف وقت یک تصویر متحرک بسیار جالب خواهید داشت که با ذخیره ی آن در فرمت GIF قابلیت استفاده در مکان ها و وب سایت های اینترنتی را خواهید داشت .

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: 6 دی 1389برچسب:به,راحتی,انیمیشن,بسازی,ساخت,آسان,انیمیشن,

  • ycc

    امیررضا

    ycc

    http://ycc.loxblog.com

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر با Virtual Game Station 1.41

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    خوش آمدید با عضویت در وبلاگ میتوانید مطالب خودتون رو با اسم خوتون در وبلاگ ثبت کنید و در نتیجه نام شما در جستجوی گوگل هم ثبت میشه با عضویت در وبلاگ وای سی سی vpn فیلتر شکن و کلی مطالب جالب برای شما ارسال میشود

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )